מאת ד”ר גיא בכור
שיטת הניקוד:
למה זה לקח שנתיים לצייר הצרפתי ז’ורז’ סרא להשלים את הציור הנודע שלו: “יום ראשון אחר הצהריים על האי לה גראנד ז’אט” (1884)? לא רק בגלל הגודל של היצירה, 2X3 מ’, אלא בגלל הטכניקה החדשה שהוא המציא: ציור באמצעות נקודות. במקום משיכות מכחול יצר סרא את היצירה באמצעות נקודות קטנות של צבע. כאשר עומדים קרוב לציור, רואים נקודות, אך כאשר מתרחקים, הנקודות הבודדות והאחידות בגודלן מתמזגות לצבעים ולדמויות שאנחנו רואים כאן, כמו עקרון הפיקסלים בצילום הדיגיטלי, מאה שנים אחר כך.
תקופה ארוכה רשם סרא דמויות שהיו מבקרות באי לה גראנד ז’אט, אי קטן בכניסה לפריז, באמצע נהר הסיינה, ואחר כך העביר את הדמויות לציור, אך באמצעות טכניקת הציור החדשה.
הנקודות בפני עצמן הן חסרות חשיבות, אך ביחד, ברשת עצומה, הן יוצרות תמונה. זהו קשר סינרגטי, שבו השלם עולה, לכאורה, על סך כל מרכיביו.
אך מה מוזר הציור הזה: הנקודות הבודדות אכן יוצרות דמויות, אך הדמויות הן בודדות בחזרה. איש מהן אינו יוצר קשר עם זולתו, אינו מתחבר, וכולן מביטות באיזו נקודה בודדת ועלומה, שאינה נראית; נקודת המהפך. הנקודות הקטנות עברו איזו הארה, אך נשארו בודדות. הדמויות המצועצעות, המזויפות והיומרניות נשארו נקודות.
רשת נגד רשת: “האיחוד האירופי” נועד להיות רשת של נקודות, שביחד ייצרו דמויות ותמונה, כשכל אלה מתמזגים באי לה גראנד ז’אק, כלומר בנקודת החיבור של הכל – והיא בריסל, הבירה. אך מנגד, גם האסלאם האירופי מקים רשת עצומה של נקודות, שבסופו של דבר אמורות להתמזג לדמויות, כאשר מתרחקים. כלומר, הנקודות של סרא, שהקימו את האיחוד האירופי, יכולות להיות הנקודות של שלטון אסלאמי ברחבי אירופה, רק צריך להתרחק, כדי להבחין.
הביטו בציור של סרא, הזמן כאילו קפא בו, והתמונה נעצרה, בדיוק כמו הזמן שקפא בבריסל כבר ארבעה ימים של עוצר: זהו הרגע שבו מתחילות הנקודות באירופה להסתדר מחדש, מרשת אירופית לרשת אסלאמית. לפניכם נקודת האיפוס הקפואה, שממנה מתחיל הזמן החדש.
אם היה מדובר בערבוב של צבעים, השינוי הזה כבר היה בלתי אפשרי. אך עם שיטה של נקודות
משתנות, אירופה אכן מצוירת מחדש. רק מי שמתרחק מעט, מתחיל להבחין בציור האלטרנטיבי.
הנקודות בוגדות.
1 ניתוח לב: בריסל היא פדרציה של נקודות, המצטרפות לתמונה: יושבים בה מוסדות “האיחוד האירופי” ו”נאטו”, ולכן יש בה אלפי פקידים ונציגים מכל העולם, ואינסוף שפות. היא עצמה בירת המחוז הפלמי בבלגיה, רוב תושביה מדברים צרפתית וחלק פלמית, בנוסף להיותה בירת בלגיה. היא גם פדרציה של 19 רשויות מקומיות, עם 19 ראשי ערים, והמשטרה שלה מחולקת לשש מחלקות נפרדות.
היא ממוקמת במרכז אירופה, ולכן קשורה לכל אגפיה של היבשת: למרכז בנלוקס, למערב העשיר, למזרח העני יותר, לגרמניה כמובן, לצרפת ולסקנדינביה. היא מיזוג של קואורדינאטות.
וכאשר הנקודות מתמזגות, בריסל היא הלב של אירופה.
גם האסלאם המשתלט על אירופה מזהה אותה, לכן, כלב הקדוש, שאותו הוא רוצה להשיג: מדוע שלא תשמש לב עבור הרשת שהוא פורס ברחבי היבשת? ברגע שהלב יהיה עם רוב מוסלמי, כך יקרה גם לגוף כולו, ותמיד עדיף להתחיל עם הרומנטיקה של הלב. דווקא המבנה הבינלאומי והמבולבל של בריסל
מסייע למטרה הזו, של הכשרת הלבבות. אין זה מקרה ראשון: כך הפך האסלאם את קונסטנטינופול מבירת האימפריה הנוצרית המזרחית (ביזנטיון), לבירתו, כאשר כבש אותה בשנת 1453, והפך אותה לאיסטנבול. הכנסיות הפכו למסגדים.
2 עכשיו, כאשר העיר הזו כולה שרויה בעוצר כבר ארבעה ימים, זהו רגע הקיפאון, כמו בציור של סרא, והמהפך. מעכשיו מתחילות הנקודות האסלאמיות להסתדר. זהו רגע האיפוס, שאחריו זו כבר תהיה עיר אחרת, ובירה של רשת אחרת.
אנשים מביטים מקרוב לציור, ורואים את הנקודות: הנה רובע מולנבק בבריסל, גרונלנד באוסלו, רוזנגארד במאלמו, סן-דני בפאריז, לוטון בלונדון או רובע האסבי בסטוקהולם, אך אם רק יצעדו כמה צעדים אחורה, יבינו את התמונה כולה: אלה לא נקודות, זו כבר רשת מתלכדת, יש בה כבר דמויות.
“האחים האירופים”.
3 שליש מ- 1.2 מליון מתושבי מחוז עיר הבירה בריסל הם מוסלמים, ומעל עשרה אחוזים בבלגיה
כולה, והמספרים אינם רשמיים, משום שבלגיה הרימה ידיים, והיא כבר לא סופרת. בעצם, היא לא רוצה לדעת, משום שבקצב הגידול הזה, תוך עשור ואולי פחות, המוסלמים יהיו הרוב השולט בבריסל. קצב הילודה של המוסלמים כפול מזה של האירופים המקוריים, ולכן באנטוורפן, למשל, 40% מילדי בית הספר הם מוסלמים. בנוסף, בשנה האחרונה חלה האצה גדולה במספר המוסלמים, בשל הגירת המליונים לאירופה, שגם בלגיה מקבלת מהם, בעיקר מפקיסטן, אפגניסטן, אריתריאה וסוריה. רוב המוסלמים בבריסל הם ממרוקו (כ- 70%), מטורקיה (20%) והייתר מאלבניה, מצרים, פקיסטן וצפון אפריקה. אך בשנה האחרונה זורמים מוסלמים גם ממדינות נוספות. קצב האסלאמיזציה זינק בשנה האחרונה, כפי שזינק בגרמניה, בשבדיה, בבריטניה ועוד. התהליכים אודותיהם דיברנו כבר עשור, הופכים עכשיו לתהליכי
טורבו.
בכמה מרובעי בריסל כמו מולנבק, סנט ג’וס או שארבק, יש כבר רוב מוסלמי מוחלט.
אירופאים צעירים ומבטיחים, השבוע בשכונות, ב- banlieues של בריסל: עוד נקודה ועוד נקודה, עוד שכונה ועוד שכונה, וביחד גל של תודעה. שימו לב לכלי הנשק, הנמצאים אצל הצעירים רעולי הפנים. הם אפילו לא פוחדים להשתמש בהם. חלקם דור ראשון, חלקם שני, שלישי ואפילו רביעי. אלה נופלים כפרי בשל בידי המטיפים ושליחי הדת, וחלקם נוהרים אחר כך אל המקור, אל “המדינה האסלאמית”.
מאז המגה פיגוע בפריז, מנסה עכשיו הרשת האירופית לשחוק את הרשת האסלאמית בבריסל, אך התוצאה תהיה, כמובן, הפוכה: זה רק מגבש את הרשת האסלאמית, ויוצר לה מורשת קרב.
הרבה נקודות זיכוי אין כאן: לא רצוי לתרגם את מה שאותם צעירים אומרים בסרטון הזה מהשבוע, משום שזו תערובת של קללות, גסויות ושנאה יוקדת כלפי המשטרה והחברה בבלגיה.
המדינה האסלאמית נולדת ממש עכשיו, ברשת האירופית. ומיהן הערים האירופיות הראשונות, שיהיה בהן רוב מוסלמי?
4 בפועל, בריסל היא כבר עיר מוסלמית בלב אירופה: יש בה עשרות מסגדים רשמיים ולא רשמיים, האסלאם כבר מניע המונים יותר מן הקתוליות, יש בה בתי דין שרעיים מטעם עצמם לאוכלוסיה המקומית,
שעוקפת כך את מוסדות המדינה, בשכונות הענק המוסלמיות יש משמרות “חיסבה”, כלומר משמרות צניעות כמו במדינה האסלאמית של דאעש; ברמדאן אסור להסתובב בפרברים המוסלמיים עם אוכל, ומי שעושה זאת מוכה. המקומיים כבר יודעים. ויש כבר הישגים במועצת העיר: נציגים מוסלמיים מטעם “מפלגת האסלאם” חותרים בלי בושה לבלגיה מוסלמית, שבה תשלוט השריעה האסלאמית, כשבשלב הראשון הם דורשים הכרה מדינתית בעולם המוסלמי על כל גווניו: בתי דין שרעיים, חגים, רעלות ועוד.
ככל שהמוסלמים מתרחבים, המקומיים נמלטים מן האיזורים האלה, מחירי הנדל”ן בבריסל צונחים, חברות בינלאומיות עוזבות את העיר, ורמת הפלילים מזנקת. רשת אחת באה כבר על חשבון השנייה.
על פי סטטיסטיקה של העיר יש בה ממוצע של 57 מעשי אונס בשבוע של אנס אחד, וכחמישה מעשי אונס בשבוע, הכוללים שניים או יותר אנסים. יש איזורים שלמים בבריסל שהם כבר איזורים שאליהם המשטרה לא
נכנסה. אפילו היום, היא לא נכנסת.
זו הסיבה מדוע קבע בשבוע שעבר שר הפנים הבלגי, ז’אן ג’מבו ש”לממשלה אין שליטה על המצב ב(רובע) מולנבק (של בריסל)”. רשת הנקודות האלטרנטיבית כבר גדולה מידי.
אפקט פרח הצבעוני, המהדורה האירופית: מוות מתכחש לעצמו
ההוצאה להורג של הרפובליקה
הח’ליף הראשון של אירופה, ומסיבת סיום בפריז
5 לא במקרה המגדירים הם כלל אסלאמיים: למשל “מפלגת האסלאם”, שמתאימה לכל התאים באירופה,
כמו שדאעש קרא לישות שלו “המדינה האסלאמית”. הכוונה לייסד רשת אסלאמית על-מדינתית, כפי שהאיחוד האירופי הוא על-מדינתי, והאסלאם פתוח-לכאורה ומתאים לכל. המטרה היא להרחיב ולמלא את הרשת, עד שתתמלא כולה: בריסל- לונדון- ברצלונה- מאלמו- ברמינגהם-מרסיי-אמסטרדם-שטוקהולם- וכך הלאה. שכונות מובילות לערים, ערים מובילות למדינות, מדינות מתחברות תחת “מפלגת האסלאם”, עד לח’ליפות האחת. כל הנקודות מוליכות לח’ליפות.
זו בדיוק שיטת הפעולה של דאעש: יש לו “מדינה אסלאמית” בסוריה ובעיראק, אך יש לו “ווילאיאת”, מחוזות
ריבוניים, ברשת עולמית של נקודות, שיום אחד אמורה להתחבר: בלוב, בתימן, בסיני, באפגניסטן, בעזה ועוד. הרשת כבר יוצרת את ההוויה, לא ההיפך.
6 עכשיו אנחנו מבינים שהקוסמופוליטיות של בריסל, היותה החיבור בין כל הנקודות, היא זו שמנוצלת עכשיו לרעתה. יש מי שרוצה שהנקודות שלה ישרתו אותו.
ניתוח לב פתוח.
כדי להנות מן המאמרים המיוחדים של האתר, כדאי להצטרף אל מועדון Gplanet Prime. המינוי הינו לחצי שנה או לשנה. במסגרת המינוי קוראים את כל המאמרים הסגורים שפורסמו עד היום (מאז שנת 2008), וממשיכים קדימה לתקופה הנוספת. חשבונית מס נשלחת לכל
נרשם. ניתן לקרוא את תנאי הרישום ולהירשם – כ א ן.
7 אחד הכלים האפקטיביים להשגת ריבונות מוסלמית היא החלת השריעה, ההלכה המוסלמית, באמצעות בתי דין שרעיים, משום שבתי המשפט בכל שיטה מדינית הם הזרוע האוכפת את הריבונות. והריבונות של השריעה הולכת ומתרחבת. במדינה פועלת כבר שנים תנועת “שריעה4בלגיה (שריעה לבלגיה), שמכוננת בתי דין בערי המדינה. הראשון קם באנטוורפן בספטמבר 2011, ואחריו הבאים בתור, בוודאי בבריסל. האזרחים הם תושבי בלגיה, אך נאמנותם שייכת כבר לרשת ריבונית אלטרנטיבית, כך ששיטת הניקוד עובדת.
המדינה העלימה עין כל השנים, והיא עדיין מעלימה. וככל שתמשיך בכך, היא רק מעלימה את עצמה.
החידלון והבניה מחדש: בריסל היא נקודת המפץ במאיץ החלקיקים האירופי. לב הליברליזם האירופי שמתנפץ אל לב המדינה האסלאמית של אירופה. ההרכבה, הפירוק, וההרכבה מחדש, עם זהות חדשה. רק כשמתרחקים קצת, רואים את התמונה כולה. מהעיר המשמימה ביותר באירופה, לעיר המרתקת ביותר, עיר הניסוי הנקודתי הגדול. מהרמוניה, לחוסר הרמוניה ולהרמוניה חדשה, עד ששתי הנעימות המתחרות ב”וואלס המקברי” של סן סאנס מותכות להרמוניה חדשה.
וכך, רשת אחת של נקודות הולכת ומתפוררת: מאיחוד אירופי – למדינות- לקהילות- ולאזרחים, ורשת אחרת מתלכדת: אזרחים – קהילות – מדינות- איחוד כלל אסלאמי. נקודת החילופין היא בריסל: מבירת אירופה לבירת האסלאם האירופי. קונסטנטינופול החדשה.
אירופה מצוירת מחדש, ובריסל היא מאיץ החלקיקים.
8 בריסל היא , לכן, גם לב רשת הטרור האסלאמי. ואלה הפיגועים שיצאו או קשורים בבריסל (רשימה חלקית): 2001: רצח המנהיג האפגאני שלחם בטאליבן אחמד שאה מסעוד; 2004 פיצוץ ברכבת במדריד, 191 הרוגים; 2014 ההתקפה על המוזיאון היהודי בעיר; 2015 ההתקפה על חנות הכשר בפריז אחרי שארלי הבדו; 2015 ההתקפה ברכבת בפריז, כאשר הטרוריסט נבלם בידי שלושה אמריקנים; וכמובן
הטבח האחרון בפריז, כאשר שניים מן המבצעים באו מבריסל.
בריסל היא גם החוליה המקשרת בין הרשת האירופית לרשת המזרח תיכונית. היא סינרגיה מוסלמית.
הדרך הטובה, האישית והמהירה ביותר לדעת מתי עולים מאמרים באתר היא להירשם כאן, ולקבל התראה למייל האישי. הנרשמים קוראים ראשונים. אפשר גם לשלוח את המאמר הזה לחברים. יש כפתור לשם כך, בתחתית המאמר.
9 רק בנקודה אחת מתמזגות הנקודות של רשת “האיחוד האירופי” עם הרשת המוסלמית, והיא ישראל. זו הסיבה מדוע בלגיה הפכה לשלוחה כמעט אנטישמית, עם ביקורת ארסית על ישראל. כך מנסה הרשת האירופית להתחבב על הרשת המוסלמית; לנסות להתחבר אליה באיזה אופן מקברי.
מוסלמים רבים החלו במפלגה הסוציאליסטית, העויינת את ישראל, אך אבוי, הם לא נשארים שם, הם ממשיכים עכשיו למפלגות האסלאמיות. ולכן העוינות לישראל כמכנה משותף לא תחזיק מעמד הרבה זמן, היא מלאכותית, והאירופים יבינו את זה. חלקם כבר מבינים, ומתחילים לתפוס שישראל היא בעלת הברית שלהם, לא הרשת המוסלמית. כתבנו על כך בפירוט: זה לא אתם, זה האירופים והבעיות שלהם.
מרבית היהודים בבלגיה כבר מבינים שהם חיים ברשת חברתית אחרת מזו שחשבו, ולחיות במדינה עם רוב מוסלמי לא מתחשק להם. ולכן הם נוטשים, חלקם עולה לישראל. בהפגנות ענק של מוסלמים ברחובות בריסל או אנטוורפן מקובל כבר לשמוע שם: “חמאס חמאס, כל היהודים לגז”, ו”מוות ליהודים” זה
גרפיטי כמעט שגרתי בערי המדינה. בבלגיה נותרו כ- 40,000 יהודים, חציים חרדים באנטוורפן, והייתר פזורים בערי המדינה, רק מיעוט בבריסל. בשנים האחרונות עלו לישראל מבלגיה אלפי יהודים. מצרפת, שסובלת מצרות דומות, יעלו השנה מעל 8,000 יהודים, ובסך הכל יעלו השנה לישראל מעל
30,000 איש. ממה הם נמלטים? מן הנקודות, שבאירופה מתחילות להתחבר. הם פתאום רואים את התמונה.
גם החרדים של אנטוורפן נוטשים, משום שתעשיית היהלומים של העיר הולכת ומתכווצת. לא ברור אם היא נעלמת כי היהודים עוזבים, או שהיהודים עוזבים כי היא נעלמת. כך או כך התוצאה עגומה. ליהודים
אין מקום ברשת המוסלמית החדשה.
10 עכשיו אנחנו מבינים שהמלחמה של פרנסואה הולנד ושל האירופים בסוריה מעוררת רחמים. כמה תוכל לברוח מעצמך, וכמה תאשים אחרים בצרותיך? הרשת האסלאמית היא אצלו בבית, ולא רחוק, שם במזרח
התיכון. כפי שדאעש מפורר את הלאומיות ואת הגבולות במזרח התיכון, כדי ליצור מכנה משותף חדש, כך בדיוק פועלים המוסלמים גם באירופה. ומה הנורא מכל מבחינת האירופים? ככל שיפעלו נגד הרשת הזו במזרח התיכון, כך היא תתחזק אצלם בבית, משום שאם הרשת המזרח התיכונית תיפרם, המרכיבים שלה כולם, יהפכו למחזקי ומבצרי הרשת שעוד נותרה, באירופה.
הנקודות הן בוגדניות, ומי שחשב שהן שלו, התברר שהוא שלהן. ומי שחשב שהן מרכיבות אותו, מתברר שהוא מרכיב אותן.
מרד הנקודות.