מתחת לרדאר (במכוון): האם המעבר היבשתי של צי המשאיות, שמשגע את המזה"ת, יתחיל להעביר גם מוצרי נפט? על כמה משאיות ביום מדובר, עלויות ההובלה, איך התמודדו מדינות ערב עם הלחץ לעצור את הפרוייקט, ומה עם רכבת? האם לראשונה בתולדותיו, המזה"ת המודרני מתחיל לעבוד בכפוף לנורמות של יעילות, וישראל במרכזו? לחברי מועדון ג'יפלאנט.
מאת ד"ר גיא בכור
1
התחלת שינוע של מוצרי נפט
לאחר שהמעבר היבשתי בין נמלי חיפה לבין נמלי ג'בל עלי (דובאי) וסלמאן (בחריין) פעיל מזה כמה חודשים, הרי שאתמול הוא קיבל חיזוק
עליך להיות מחובר כדי לצפות בתוכן זה