ה”יומון” הגרמני בשפה העברית: נתונים על מנויי האתר שלהם הם לא מפרסמים, אז נסתפק בסקר TGI, המתפרסם כל חצי שנה, ולפיו נקבעים מחירי הפרסום בעיתונות המודפסת.
כבכל שנה, נתוני היומון האנטי ישראלי המודפס – שוליים, עד לא רלבנטיים, בסביבות 4.5%. לא מסך האוכלוסיה, חלילה, אלא מסך אלה שקוראים בכלל יומונים מודפסים, שהם מיעוט הולך ונעלם.
הנה הגרף שהכנו על הביצועים של “יומון” זה, לפי ה- TGI, כדי שיהיה ברור לכל מהם ממדיו. מדובר בסקר על “חשיפה”, הכוללת גם העפת סתם מבט על כותרת עיתון, התלוי ליבוש בקיוסק.
אני לא ממליץ דבר, אך אני עצמי אפילו לא אתקרב ל”יומון” הצולל הזה, שמהותו לפגוע בנו, ובעתיד ילדינו.
בסופשבוע היומון ממש מדמם. פעם יומונים היו מתפרנסים בעיקר מעיתוני סוף השבוע, היום זה בית מטבחים, על סף כדאיות בכלל, מחוסר עניין (בגרף הבא):
האם בדצמבר הוא יירד לקידומת 3? נעקוב, בהחלט, ונפרסם לכל.
ובאשר לאמינות? הסרטון מדבר:
כדי להביע את דאגתכם ל”יומון” הגרמני, שילחו את הפוסט הזה למכריכם, ושתפו אותו במדיה האמיתית. איך עושים זאת? יש כפתורי שיתוף למעלה: לפייסבוק, טוויטר, ווטסאפ ולמיילים. להתחיל לקחת אחריות. אף אחד אחר לא יעשה את זה, אלא אנחנו.