מה עושים כאשר הקו הירוק של הרכבת הקלה בגוש דן צריך לעבור מתחת למסילת רכבת ישראל בקו העמוס ביותר מתל אביב צפונה? עושים זאת בכמה ימים.
לפניכם התהליך המרהיב: בראשית חודש אוקטובר עוצרים את תנועת הרכבת, מפרקים את הפסים במהירות, הורסים את הסוללה עליה מוקמו פסי הרכבת, מכניסים קוביות בטון שהוכנו מראש, מכסים, יוצקים, ומחזירים את פסי הרכבת למעלה (ואפילו סיימו לפני הזמן).
המקום: גני יהושוע, תל אביב, ליד הלונה פארק. התיעוד:
שלושת קווי הרכבת הקלה, האדום, הירוק והסגול, כבר משנים, ועוד ישנו, את מפת הנדל”ן בגוש דן. איך תדעו איפה כדאי לקנות? ומה עם המטרו הפרברי המתוכנן? התשובה במאמר הזה:
הודעה משמחת גם לירושלמים: הארכת קו הרכבת הקלה האדום – לפסגת זאב בצד אחד, ולבית חולים הדסה בצד השני – לקראת סיום. ובשורה גם לחברים מבאר שבע: החל תכנון קו הרכבת הקלה בתוך העיר. העיר אמורה להגיע למיליון תושבים מאושרים.