מפת הרכבות בפריסה ארצית ממשיכה ומתקדמת, עם עבודות מואצות על המסילה המזרחית, לאורך כביש 6:
בשלב הזה מוקמים הגשרים (כחמישים) ועיבוד הקרקע. תחנה חשובה של המסילה תגיע ישירות לטרמינל 1 בנתב”ג (תחנת תעופה). מעולם בתולדות ארץ ישראל לא נראה כזה קצב של עבודות, והציונות מעניקה שיעור לכל ההיסטוריה בת אלפי השנים של ארץ ישראל:
שנתיים חלפו מאז פרסמנו את המפה הישנה של קווי הרכבת הארצית, והנה הפאזל הזה הולך ומתקדם. מה שנחוץ עכשיו: קו הרכבת לאילת, הגעת המסילה המזרחית לטבריה, הקו לקרית שמונה, השלמת קו הרכבת עד לעיר העתיקה בירושלים, והוספת קוים לאריאל ולקצרין.
וכמובן, להתחיל את המסילה המזרחית האמיתית, לאורך כביש 90, מן החרמון ועד לאילת, עמוד השידרה החדש של ישראל.
זה אומר שהישובים חריש, ראש פינה, קרית שמונה, טבריה, נשר, חדרה, ואחרים – יזנקו מאוד ברמת המחירים, למי שמעויין להשקיע. הקטע הצפוני (אדום: קווים בבנייה; סגול: קווים שאושרו; שחור: קווים עובדים; אפור: מסילות משא):
והקטע הדרומי: ישובים שצפויים עוד לזנק: ערד, קרית גת, מודיעין, רמלה, אילת, באר שבע, אופקים, נתיבות, גדרה, שדרות, ועוד.